سقوط مرگبار هواپیما در نزدیکی پاریس؛ سه نفر کشته شدند + فیلم زلزله "ازگله" در استان کرمانشاه را لرزاند (۱۱ تیر ۱۴۰۳) از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ریزش طبقه هفتم ساختمان درحال‌ساخت در مشهد حادثه آفرید (۱۹ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۲۵۴۳
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹
ریزش طبقه هفتم ساختمان درحال‌ساخت در مشهد حادثه آفرید (۱۹ خرداد ۱۴۰۳)
مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از ریزش طبقه هفتم ساختمان درحال‌احداث که به محبوس‌شدن یک کارگر زیر آوار منجر شد، خبر داد.

وحید باخدا در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز عنوان کرد: ساعت ۱۱:۵۱ امروز شنبه، ۱۹ خرداد ۱۴۰۳، در پی تماس شهروندان مبنی بر ریزش آوار و محبوس‌شدن یک کارگر، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۲۳ و ۲۵ به محل وقوع حادثه در انتهای سرافرازان۴۰ اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان، مشخص شد طبقه هفتم یک ساختمان در‌حال‌احداث به علت نامشخصی ریزش کرده و در پی آن، یک کارگر زیر آوار گرفتار شده است.

باخدا افزود: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی، بلافاصله برای عملیات رهاسازی اقدام کردند و پس از رهایی، فرد مصدوم را تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی در پایان بیان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت بروز حادثه، ضمن حفظ خون‌سردی، بلافاصله و بدون فوت وقت از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۲۵، موضوع را به آتش‌نشانی اطلاع دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->